Sunday 26 November 2017

Instaforex trading server rotmg


Grupp: Representativa inlägg: 86 Anställd: 9-juni 09 Medlem nr 6 Centkonton i InstaForex blir allt populärare Nyligen internationell online Forex-mäklare Insta Forex Company genomförde ett nytt instrument för handel på Forex-marknaden - möjlighet att arbeta med Cent-konton. Det här verktyget visade sig vara den verkliga hit bland börjanhandlare över hela världen. För närvarande använder tusentals handlare Cent-konton för att få erfarenhet och optimering av sin egen handelsstrategi. Från och med nu gör vi ett nytt steg framåt de bästa handelsvillkoren: Vi tar i bruk gruppen Cent-konton: Cent. Standard och Cent. Eurica, min affärsvolym är 0.0001 marknadsandel. Detta kommer att hjälpa nybörjare att förbättra sina handelsförmågor, med hjälp av de mest praktiska förutsättningarna, eftersom vi alla vet att det är av stor betydelse att följa reglerna för Money Management. Nya typer av konton kommer att köras på den speciella servern - InstaForex-Cent. Separat server introduktion för cent konton På grundval av Cent accounts39 popularitet och stort antal starthandlare som använder dem i handeln, kom vi till ett beslut om att lansera en ny separat handelsserver för Cent-konton InstaForex-Cent. Nu kommer Cent-konton för nybörjare att placeras separat från andra konton och det här syftar till att lätta av servrarna med standardkonton. Men som tidigare var Cent-konton tillgängliga på Singapore-servern. När vi återvänder till den separata servern för Cent-konton InstaForex-Cent, tänkte vi att den var den verkliga träningsplattformen för att testa olika strategier och stilar för handel och perfekta färdigheter hos nybörjare. Förutom att den nya trading-servern för Cent-konton trätt i kraft, startade Insta Forex ny server som ägde rum åt de många tävlingarna och kampanjerna. Nu kan varje deltagare i någon tävling, som innehas av Insta Forex Company, kämpa för den del av prisfonden, som uppgår till 500 000 USD, på de mest gynnsamma villkoren. Antalet handelsservrar räknas 533 Förutom den verkliga handelscenterservern startar vi ytterligare InstaForex-Contest, som serveras för att hålla alla Insta Forex-tävlingar (det kommer att meddelas senare). Oöverträffad ökning av antalet handelsservrar till 5 stämmer helt och hållet till vår strategi för högkvalitativt genombrott när det gäller att tillhandahålla tjänster till kunderna. Förresten har Insta Forex-tjänster länge varit de ledande inom internethandeln. Kraftfull teknisk del gör det möjligt för Insta Forex Company att förbättra kvaliteten och hastigheten på avtalen39, vilket komplett med tillförlitlighet och erfarenhet av företaget gör handeln med InstaForex mer attraktiv för alla kunder, oavsett deras erfarenhet och handelsvolym. Starta upp 5 nya handelsservrar och tiotals mellanliggande datacentraler en gång till visar att Insta Forex Company är ledande på marknaden för mäklarfirmor över hela världen. Information om innovationer Få detaljerad information om nya typer av konton på sidan. Hämta ny trading terminal med adresser på 5 nya Insta Forex trading servrar här. Pressmeddelande från varje Insta Forex-tävling, överförd till den nya servern InstaForex-Contest publiceras senare. Tack för att du delar InstaForex framgång med oss33 Hälsningar, officiell representant Anna LukinaTrading-servrar i InstaForex-bolaget För närvarande omfattar handelssystemet i InstaForex 11 handelsservrar, 9 är för live-konton och 2 för demokonton. Servere i USA: InstaForex-USA (välj i listan med servrar, eller skriv in InstaTrader-inställningar - InstaForex-USA). InstaForex-USA2 (välj i listan med servrar, eller skriv in InstaTrader-inställningar - InstaForex-USA2). Kontonumren startas från 8 och består av 7 siffror - 8XXXXXX Server i Singapore (för handelskonton vilka siffror är 70XXXXX): InstaForex-Singapore eller 111.235.136.17:443 (i inställningarna för handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan av tillgängliga servrar eller om det inte visas i listan skriv adressen InstaForex-Singapore). (i händelse av problem med anslutning 75.126.185.122:443 kan användas som alternativ IP-adress) Den första servern för Cent-konton (för handelskonton vilka tal är 30XXXXX): InstaForex-Cent eller 46.4.115.236:443 (i inställningarna av handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan med tillgängliga servrar eller om den inte visas i listan skriver du adressen InstaForex-Cent). Den andra servern för Cent-kontona (för handelskonton vilka tal är 35XXXXX): InstaForex-Cent2 eller 50.23.255.158 (i inställningarna för handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan över tillgängliga servrar eller om den inte presenteras i listan skriver adressen InstaForex-Cent2). Server i Europa (för handelskonton vilka siffror är 50XXXXX): InstaForex-Europe eller 75.126.17.18:443 i inställningarna för handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan över tillgängliga servrar eller om den inte visas i listan skriv adressen InstaForex-Europe). Hong-Kong-server (för handelskonton vilka siffror är 10XXXXX): InstaForex-HongKong eller 88.198.19.179:443 i inställningarna för handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan över tillgängliga servrar eller om den inte visas i listan skriv adressen InstaForex-HongKong). Server i Storbritannien (för handelskonton vilka siffror är 20XXXXX): InstaForex-UK 188.138.48.84:443 i inställningarna för handelsplattformen InstaTrader väljer den här servern ur listan över tillgängliga servrar eller om den inte presenteras i listan skriv adressen InstaForex-UK). MT5-server (för MT5-handelskonton): InstaForex-Server 173.192.24.36:443. InstaForex-Contest eller 188.138.56.57:443 (för handelskonton vilka nummer är 80XXXXX). 67.228.75.130:443 (eller välj i listan med servrar i InstaTrader - InstaForex-Demo). Mest tid på dagen till handel Klocktid på dagen (i ditt land) är vanligtvis efter skolan eller efter den ordinarie arbetsdagen är över. Riksservrarna börjar verkligen fylla upp med människor och de vill köpa eller sälja sina varor. På helgerna kommer det att vara efter lunch. Handelsservern Generellt USWest3 är bekräftad som handelsservern. Det är bullrigt, fullt av robotar och fullt av människor som försöker för bästa affärer eller till och med bara att minska valvbehållningen. När du går till handel på USWest3, HIDA CHATWINDOW i dina RotMG-chattinställningar för att göra saker lättare att se, brusnivån sjunker direkt och nu ser du bara affärer inte konstant rullning av chatt. Glöm inte att UNHIDE det när du lämnar USwest3. Jag tycker att jag generellt kommer att spendera mer tid här, när jag köper varor än jag ville. Men att sälja krukor för 2 eller 3 till 1 DEF tenderar att gå fort och köpa krukor för 1 DEF kan vara lite långsammare beroende på din tur. Försäljning av liv är vanligtvis ganska snabbt, ibland säljer krukor för livet kan vara långsamt om riket inte är på kikstid. Du kommer ha större lycka om du har tagit dig tid att formatera ditt tecken för att vara läsbar och ange vem som gör handeln. BgtMana3DEF BgtManaInc Bluenoser När det upplagda tecknet (ovan) tider kommer jag att lägga upp det igen men lägg till en v i slutet. Detta kringgår det spamfilter som RotMG har byggt in. Jag kommer att växla mellan mina tecken mellan den ovanstående och den nedan. BgtMana3DEF BgtManaInc Bluenoser v Obs! Du kan se att raden BgtMana3DEF, jag har lagt en (understrykning) mellan 3 och DEF. Detta kommer att tvinga (vanligtvis) chattdisplayen att inte bryta upp visning av linjen när den ser ett utrymme. När du har ditt noggrant formaterade och läsbara tecken visat, stanna på en plats medan tecknet är aktivt. Om du flyttar kan du missa en handelschans eftersom personen inte kan klicka på dig eller kanske inte har fått ditt namn stavat korrekt för att göra handeln. Till exempel, skriv handel bluenoser om du inte kan se personen du försöker handla med. Realmeye Trading Jag tycker att realmeye trading verkligen är det snabbaste sättet för mig och det låter mig spela mer. Människor söker realmeye när de vill ha något och kommer PM dig om de ser att du är online. Det är en winwin för både som det sparar tid och håller alla borta från handelsservern. Pots - SellingBuying Många människor kommer att sälja krukor för 2: 1 DEF eller 3: 1 DEF på handelsservern men här på realmeye handlar det om att spara tid (för mig åtminstone). Några av dessa kommer att sälja snabbt och andra lite långsammare. Ibland kommer du att få tur och sälja hela din inventering till en person som är maxing upp. Vissa människor blir irriterad på några av dessa priser, argumentera inte med dem, fortsätt bara. I många fall kommer jag att markera någon som ignoreras om de försöker förhandla med mig. Jag vet att du är tänkande man, han markerar massor av människor som ignoreras. Jag har, jag har ingen tid för någon om de inte kommer att handla på mina villkor, men fortsätt att PMing mig. Dessutom lägger jag in mina erbjudanden med ett trevligt tecken när du är i USwest3 eller på realmeye, om du inte gillar priset så stör inte att kontakta mig. Aldrig oroa dig för att markera människor ignoreras, det finns en oändlig mängd människor som spelar det här spelet. Bokningserbjudanden: Jag säljer och säljer vanligtvis genom att titta på försäljningspriset på realmeye. Jag letar efter det vanligaste priset som vanligtvis är det pris som de flesta är villiga att betala. Efter att jag har bestämt mig för vad jag vill köpa eller sälja mina föremål kommer jag att lägga upp mina erbjudanden på Realmeye. Jag sparar regelbundet erbjudandena medan du spelar för att hålla dem aktuella. Du kommer ha större lycka om dina Realmeye-inställningar är inställda så att folk kan se din PROFIL och när du är SENAST PÅ. Jag brukar vanligtvis inte PM-folk om jag inte kan säga att de är på när man försöker köpa saker på realmeye. Hantera någon som ändrar affären Ibland kommer du att träffas på den överenskomna handelsplatsen och personen berättar att han vill betala eller sälja till ett annat pris. Jag brukade hävda att överenskommen överenskommelse var den jag ville ha. Men jag finner att jag inte har tid för dessa shenanigans längre. Om någon ändrar affären efter att jag kommit överens om handelsplatsen, markerar jag dem genast och fortsätter. De slösade bort min tid och jag kommer inte att belöna dem för det genom att handla, även om de skulle ändra sina tankar tillbaka till det överenskomna priset. SCAMMERS Objektväljare är ganska vanliga igen. Under en handel försöker de distrahera dig och avmarkera sedan. Det är en slimig rörelse men jag har tränat mig själv (svårt att tro att en gammal Bluenoser kan utbildas längre) för att inte klicka på handel tills jag har granskat handeln igen. Om någon visar sig vara en avvalsare, så innan du gör något annat (inte ens prata med dem) markera dem ignoreras och fortsätt. Obs! Om någon avmarkerar och väljer sedan samma sak även när jag markerar honom ignoreras och fortsätter. Oavsett om det var ett misstag från hans sida eller kanske inte, det var inte värt risken. Betalar. Underpay. Säljer FAST Damn, jag hatar dessa villkor. Om du ska sälja eller köpa ett objekt berätta sedan för oss det pris du vill ha. Till exempel: Ställ inte överbetalning för äldste, säg Köp äldre för 2 DEF. Underpay. nästan ingen kommer att sälja en vara till dig för mindre än det är värt. Om du vill ha underbetalning för vad som helst är din bästa insats att posta på realmeye för det objektet. Om du vill sälja ett föremål FAST lägg sedan ett bra försäljningspris på det och annonsera det på så sätt. Men behåll inte priset på den löpande räntan om du förväntar dig att den ska sälja fort. Dessutom är en bättre strategi för att sälja någonting alltid att namnge objektet och det pris du vill ha till exempel SgtHydra1Life. De flesta vet redan vad ett föremål är värd, så berätta för oss det pris du vill ha framåt. Jag hatar förhandlingar om ett objekt och jag kommer alltid (inte ibland) att skicka en person om de säljer något men inte berättar det pris de vill ha. SellingBuying saker för mer än 8 LIFE Ibland kommer något som är väldigt sällsynt, vilket vi behöver som kostar mer än 8 LIFE. Dont handla livet men handla något annat som passar in i dina 8 trading spots. Till exempel: du vill sälja en sällsynt hud som går för 12 LIFE. Sälj det för 2 UBhp (4 liv varje) och 4 LIFE eller någon annan variant som håller handeln ner till 8 objekt eller mindre. Samtyck aldrig till en handel som kräver handel med den personen mer än en gång för det aktuella objektet eftersom du kan bli lurad. De flesta som säljer ett föremål för mer än 8 Liv kommer att känna till priserna på varor, så om du försöker göra handel med varor som är mindre än 12 liv från exempel ovan kommer de sannolikt inte att handla dig. Jag skulle förmodligen markera dig ignorerad och fortsätta. Merching for Profit Vissa människor får en spark ut av att börja med en vara eller några krukor och spendera tid att köpa låga och sälja höga för att maximera vinsten. Det tar tid och tur men jag vet om några personer som tycker om denna typ av spel. Det är inget fel med att göra detta. Kom ihåg att många vet vad priserna är för saker och kanske inte villiga att köpa eller sälja till Merching-priserna.

No comments:

Post a Comment