Friday 24 November 2017

Vantage point trading system


Följande artikel kommer från en student som arbetar och övar sin väg till att vara en konsekvent Forex-handlare. Nedan delar han några av hans insikter om vad som krävs för att handla forex framgångsrikt baserat på misstag och lärdomar. 8211 Cory Mitchell, CMT Vad det tar handel Forex framgångsrikt, från Student8217s Viewpoint8230 Min (nya) vän Cory Mitchell, CMT har varit nyckeln till att lära sig om valutahandlare och identifiera en riskhanterad, lönsam, tidsbegränsning Dag handelslagret väljer nästan garanterat att röra sig stor dag under veckan den 28 februari: CLF CYH AKS SGYP DYN OCLR X CDE AG I skärm för daghandel aktier med en ny historia av volatilitet. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från den dag som handelslager plockar: hellip De senaste veckorna har gett en massa swing trading möjligheter, eftersom den amerikanska aktiemarknaden, och de flesta andra aktiemarknader runt om i världen, fortsätter att dyka upp på uppsidan. De nedan angivna svänghandlarna hänför sig till Trend Trading-strategin, som beskrivs i Stock Market Swing Trading Course. De är inte avsedda att vara handelssignaler, men de här artiklarna är ett utbildningsverktyg som jag förklarar varför jag gillar eller inte gillar, hellip Day trading stock pickar nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 21 februari: CLF AKS SGYP CYH DYN ENDP X EXEL CDE WFT AG I skärm för daghandel aktier med en senaste volatilitet historia. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från dagen tradinghellip Swing trading handlar om att ta affärer som anpassar sig till en solid strategi och som har ett bra riskräntor, men swing trading handlar också om perspektiv. Du kan zooma ut på ett diagram och få ett mycket annat perspektiv, precis som du får ett annat perspektiv genom att zooma in. Genom att ändra vårt perspektiv öppnar vi oss upp till fler affärer och ser möjligheter som vi kanske inte har sett annars . Till exempel, manyhellip Här är fyra trendindikatorer som du kan använda för att isolera trenden när du handlar. De inkluderar ATR Stops, MA Kuvert, Turtle Channels och TTM Trend. Flyttande medelvärden är en populär trendindikator, men det här är några alternativ. Som med allting i handel, är det hur vi använder ett verktyg och inte nödvändigtvis själva verktyget. Så kolla in dessa indikatorer, leka med dem och se om de hjälper din handel. I slutändan måste varje näringsidkare besluta att Day Trading-lager valde nästan garanterat att flytta stor dag under veckan den 14 februari: CLF AKS SGYP CDE X AG EXEL DYN WFT Jag skärmar för dagshandelslager med en senaste volatilitetshistoria. Det betyder att dessa aktier sannolikt kommer att röra sig stora varje dag för nästa vecka. En ny lista publiceras varje tisdag, före Open, på VantagePointTrading. Vad kan du förvänta dig från den dag som handelslager plockar: hellip Använd följande 8220Truncated Price Swing8221 dags handelsstrategi för aktier, forex eller futures. Den utnyttjas bäst nära en stor marknad öppen för att dra nytta av de flyktiga prisväxlingar som inträffar under de första 30 minuterna av handel. Denna strategi kombineras bäst med trendanalys och förstå hur trender fungerar. För en introduktion till trender, se Trading Impulse and Corrective Waves. Denna strategi ger inte bara ett sätt att handla trender, andhellip Följ UsI gjorde denna webbplats av 3 skäl. 1) Jag gör några dollar på grund av Google-annonser på webbplatsen) 2) Jag såg en webbplats som någon gjorde för att bash Vpoint (så jag trodde jag skulle göra en webbplats) 3) Jag älskar handel, älskar att tjäna pengar och vill ha folk att veta att det är möjligt De säger att Vantage Point Trading Software kan förutsäga med 80 noggrannhet. Scam eller real Det finns så mycket skräp där ute. Hur i helvete kan du räkna ut om någon är riktig eller om det är JUNK Gör en snabbsökning på internet adn kan du få alla scam krav och naturligtvis Felix från ForexBastards (han ändrade nu namnet på hans webbplats till ForexPeaceArmy). Hur som helst, för att inte komma ifrån ämnet. gör Vantagepoint arbete Beror på vem du frågar. Jag vet handlare som gör TONS pengar med det. Jag vet också fullständiga moroner som inte ens skulle tillåtas att köra bil som hävdar att det inte fungerar. Mig personligen. det fungerar. Jag är inget supergeni. Jag är inte dummy. Jag gör pengar tho. Sanningen är att Vantagepoint kostar mycket pengar. Sanningen är att det kommer att göra dig ännu mer - om du vet hur du använder den. Nedan är video direkt från Youtube Kommentarer från andra människor som tjänar pengar med vantagepoint trading software Trevor. Kanada Hej alla. Jag kommer att göra detta kort och så mycket som möjligt. Jag har använt VP i 3 år nu. Det var en stor faktor i min handel då, och det är fortfarande en ännu större idag. Jag har nyligen uppgraderat till 8.0 och är glad att se de ändringar och förbättringar som gjorts. När jag först köpte programvaran väntade jag fram och tillbaka i bättre delen av 6 månader, gjorde mina läxor och bestämde mig för att riskera att köpa eller inte. Enkelt sagt, VP stannar på mina verktygslådans övre hylla och refereras dagligen. Jag kan räkna flera gånger än inte när VP har både gjort mig pengar och förhindrat en förlust. Under mina första 2 månader parkerade jag mitt riktiga konto så att jag kunde skriva ut handelsmetaller tills jag var bekväm med VP och kunde lära mig att lita på det. Sedan över de följande 4 månaderna med min mjukvara, handel med metaller och sedan forexpar, gjorde jag 2500 konto till 18000 med målet att lägga 10 på mitt nya hus när det var färdigt att byggas. Jag är glad att rapportera att jag lyckats och slutligen rekommendera att folk slutar slänga VP (TraderTech) tills du antingen har provat det utan att tänka på att bli rik snabbt, förstå vad det är din handel och inte behandla programvaran som den alla avslutar alla verktyg som du handlar med. Liksom någonting man gjort, det har fel och är inte ett perfekt system. Om det var, skulle jag inte sitta här och prata om det eftersom jag kunde ha råd att leva på en ö i tomhet med all teknik. Alla skämtar åt sidan, jag ger den 4 av 5 för bra kundservice, en bra produkt (som inte sköt ner i halsen när jag var intresserad av att köpa) och fortsatt stöd (var inte kastat till hundarna efter inköp som så många företag gör dessa dagar) men 1 stjärna kvar för att tjäna för att som allt och alla, det kan alltid förbättras. Hoppas det hjälper till med ditt beslutsfattande. Håll lärande, ta dig förluster som en manwomen och se upp för modern av alla onda, girighet Med vänliga hälsningar Trevor George Geroulias, Grekland Kära vänner Jag hittade detta forum om utsiktspunkt och såg att många har betygsatt programmet som en bluff. Problemet med er alla är att du behöver mycket arbete ännu för att lära dig hur man lägger pengar på de finansiella marknaderna. Jag köpte den här mjukvaran för 2 månader sedan och jag blev väldigt trött sedan jag blev bekant med det. Jag spenderar otaliga timmar som läser sina rapporter och böckerna. Men äntligen hittade jag mig. Jag skapade ett handelssystem som är mycket noggrant och ger mig mycket bra pengar. Jag kommer inte att förklara här mitt system men ja programmet är mycket noggrant och endast för seriösa handlare. Om du inte bara följer ett automatiskt system. Försök inte skapa signaler själv, det är mycket riskabelt. Framgång på finansmarknaderna är inte mycket lätt. Uppdatering: Jag köpte denna programvara för 3 år sedan och jag har imponerande resultat i min positionshandelsstrategi på alla marknader. Den senaste uppdateringen i 8.0 har också sparat mig tid på grund av de nya funktionerna. Jag rekomenderar verkligen programvaran till alla seriösa näringsidkare. TME, London VP får mycket kritik, och om du förväntar dig några magiska program som gör dig omedelbara pengar, så är mitt råd att glömma det. För dem som har lite mer tålamod, erbjuder VP några mycket användbara funktioner, och jag har hittat är utmärkt för backtesting (i Excel). Jag har funnit att dess värde beror på de olika testade strategierna, kombinationerna av indikatorer som används, längden på handeln och så vidare. Det är dyrt, och försäljningsområdet är överenthusiastiskt. Det som jag tycker är mest användbar är att testa olika strategier (främst FX i mitt fall, men det gäller många marknader). Om du är beredd att använda den på detta sätt och inte förvänta omedelbara resultat, så är det enligt min mening värt kostnaden. Jag är inte på något sätt ansluten till VP, och har ingen anledning att sälja sin programvara för dem, men jag tycker bara att det är rättvist att påpeka att det inte är bluff som vissa människor föreställer sig. Jag använder det varje dag, och det blir allt mer användbart för mig hela tiden. Men, och det är en stor men om du inte är beredd att verkligen utforska den här programvaran och lär dig att se hur dessa indikatorer kombinerar bäst (via backtesting, vilket ofta är ganska konsekvent på olika marknader) så är det inte programmet för dig, och Jag skulle råda dig att inte slösa bort dina pengar. Nedan är video direkt från Youtube Mer handlare gör pengar med vantagepoint trading programvara Vantagepoint i min analys är mer som 90 exakt Jag har gjort mellan 18-20k per månad konsekvent de senaste 4 månaderna i Forex. Det tar lite tid att bli bekväm med det. Jag har handlat om ett år. I början spenderade jag lite tid på att lära mig det. Men när jag hängde på det och använde indikatorerna på rätt sätt var det extremt konsekvent. Den som säger att den är mindre än fantastisk vet bara inte hur man använder programvaran. Jag rekommenderar det starkt. Brandon Jones, Kalifornien För att få fullständigt avslöjande följer följande från en bok som marknadsföringstekniker betalade mig att skriva. Det bör också anges att jag närmade sig företaget om att skriva en bok (som skulle hjälpa andra som använder deras programvara) efter att jag började ha en solid och regelbunden handel med programvaran. Det finns inga ldquosilver bulletsrdquo när det gäller handel. För de av er som letar efter VantagePoint för detta, stör donrsquot. Spara dina pengar. Handel är arbete, och det tar tid och ansträngning att förstå en viss marknad, upprätta en strategi för handel inom den marknaden och tillämpa den disciplin som krävs för att hålla sig till strategin. Då, och först då, kommer VantagePoint att ge kanten som behövs för att handla framgångsrikt. VantagePoint är ett utmärkt verktyg för att skapa kanten som man behöver lyckas i todayrsquos handelsmiljö. Problemet är dock inte värdet av mjukvaran utan det är det ansträngningar som krävs för att fullt ut förstå det värdet och sedan förstå hur man fullt ut utnyttjar värdet för att utveckla en handelsstrategi baserat på programvaran. Enligt min erfarenhet är de två nycklarna som låser upp programvarans värde bekräftelse och timing. VantagePoint är inte magisk. Man kan inte lita enbart på crossover-visualerna i diagrammet för att välja en handel, och man kan inte heller gå med de förutsagda höjderna och nedgångarna för att hitta lönsamma inmatnings - och utgångspunkter. Det tog mig lite tid att förstå att de bästa affärer hittas när alla relativa ledande indikatorer analyseras, de mest lönsamma inmatnings - och utgångspunkterna etableras och de förutsagda höjderna och nedgångarna utnyttjas i enlighet med de indikatorer som analyseras. Att inte förstå ovanstående realiteter hindrade mig från att handla framgångsrikt med VantagePoint i början. När det gäller kundservice till VantagePoint kan jag inte på något sätt relatera till de frågor som tagits upp i detta forum. Återigen, här är ett citat från min bok. Personligen är jag extremt desillusionerad om den nuvarande situationen för kundservice här i Amerika. Den som har hämtat en telefon eller gick in i en butik för att söka hjälp vid ett köp skulle utan tvekan komma överens med mig. Var det som är möjligt, är den punkt jag vill göra här: Kundservice med VantagePoint har återställt mitt hopp om att amerikanskt företag kan se ljuset och glömma det. Kundtjänst är viktigt. Var säker på att du kan ringa eller e-posta när du har en fråga av något slag som är relaterat till VantagePoint och du får snabb, kompetent och genuin vänlig service. Ingen bad mig att säga detta. Jag frivillig min tanke till din fördel och att komplimera och uppmuntra kundservicen som stöder VantagePoint. Michael. Italien Vantage Point är en bra programvara. Men det är vad det är. bara en programvara. Om du inte förstår hur programvaran fungerar kommer du aldrig att kunna använda den korrekt. Hur många av er som kan använda Microsoft Excel till sin fulla potential. Inte många tror jag, och går du runt och säger att excel är en bluff. Jag slår vad om dig inte, jag tror att du skulle säga att du inte är bra med excel. Detta är detsamma. VP är inte ett handelssystem, det är en mjukvara som genererar prediktiva indikatorer om hur marknaden kan röra sig under de närmaste dagarna. Då kan du se rapporterna som nummer eller som rader på diagrammen. Om du inte kan läsa tabellerna, kan du misslyckas om du inte hittar mönstren eller korrelationerna mellan de prediktiva indikatorerna. Och förlora en bunt. När du först lärde dig att köra, hoppade du omedelbart bakom ett Ferrari-hjul. Nej, du tog det långsamt, lär dig steg för steg, en dag i taget. VP är som en helt ny Ferrari, om du inte vet hur du kör, kommer du att krascha den. och det kommer att kosta dig massor. Du kan till och med bli skadad i processen. Verktygen är där, indikatorerna finns där. VD fungerar väldigt bra, det är upp till dig. Kan du bygga en Ferrari eller kommer att köra runt i en uppslukad gammal och rostig bil, jag granskar bara programvaran, och det blir 5 stjärnor. Det är sant att folk på Market Technologies är påträngande ibland, men de gör bara sitt jobb. Om personer som betygsätter VP som en bluff skulle lära sig sitt jobb korrekt. det skulle inte finnas några bedrägerier ratings. seguna: köpte du det här för 2900 ll, nej jag har inte, men det på min inköpslista som mitt handelskonto växer. Jag har följt det i över ett år nu och det är ganska kraftfullt, imo. Så länge som det används som ett handelsverktyg och guide, kan du göra några bra swinghandlar med det enligt min åsikt. Jag är ännu att köpa den men planerar att använda den för swing trading. Jag har följt några av sina fria allmänna förutsägelser på riktning för vissa marknader i över ett år nu och de är ganska exakta. Min konto storlek måste dock motivera investeringen i det här verktyget. Framtiden tillhör dem som ser det innan det kommer fram. Re: VantagePoint Software snälla har någon någon aning om vad vantagepoint fungerar och vilken strategi har du använt Jag har precis köpt denna produkt och skulle verkligen vilja ha resultat. jag har köpt 12 us-sektorerna för mycket pengar och jag vill att mjukvaran ska göra vad företagets marknadsföring är 86 noggrannhet. snälla hjälp. gimma 1 maj 2011, 6:28 pm Anställd okt 2003 Re: VantagePoint-programvara Hej Gimma Har du faktiskt betalat för programvaran Om så är fallet borde du ha tillgång till all utbildning och support som annonseras med produkten. Denna produkt kostar tusentals. Säg att det inte har hänt Framtiden tillhör dem som ser det innan det kommer. 23 maj 2011, 3:02 am Anställd maj 2011 Re: VantagePoint Software snälla har någon någon aning om hur vantagepoint fungerar och vilken strategi har du använt Jag har precis köpt denna produkt och skulle verkligen vilja ha resultat. jag har köpt 12 us-sektorerna för mycket pengar och jag vill att mjukvaran ska göra vad företagets marknadsföring är 86 noggrannhet. snälla hjälp. gimma Jag diskuteras extremt med Vantage Point CRB - ​​Commodity Research Bureau Market Technologies, LLC Tradertech. Jag köpte sin programvara men jag kände att jag ljögs till. Jag fick höra av alla sina lager de rekommenderade att de hade 86 framgångsrika bra lager plockar för att tjäna pengar på. Det visar sig i alla sina hundratals aktier de bara har ca 110: e av aktierna hos mitt börsmäklare och av den 110: e såg jag bara 110 av dem som jag kunde använda som var under 10 ett lager. Jag berättade för representanten när jag köpte paketet som jag endast handlade lager under 10. Först och främst när jag pratade med representant Robert försäkrade han mig om att det fanns många lagerval under 10. Han ljög också hela tiden jag var pratade med honom fortsatte han att jag rusade med att säga att han var tvungen att gå hem om 5 minuter och sen var han sen att gå av arbetet. Jag kände mig rusad, vilket är mitt fel. Jag borde ha sagt att jag skulle prata med honom nästa dag eftersom det inte fanns mycket tid för mig att läsa avtalet. Se till att du läser avtalet eftersom du bara har 15 kalenderdagar för att returnera din programvara och då finns det 4 andra saker du behöver göra för att få en återbetalning och du kommer nog inte få all din återbetalning. Jag måste betala mitt kreditkortsföretag 3 000,00 för något jag inte kan använda och blev avskuren. Se upp och var försiktig med den här bluffen. VantagePoint Stock Prognos Programvara Skapad av världsberömd handelsprogramvara pionjär Louis B. Mendelsohn, VantagePoint prognoser aktier, Forex, Futures och ETFs med anmärkningsvärd noggrannhet upp till 86. Använda patenterade neurala nätverksprocesser för att förutsäga förändringar i marknadsutveckling 1-3 dagar i förväg, ger VantagePoint dig ett oöverträffat tillfälle att komma till höger om trenderna i rätt tid - dagar innan andra handlare vet ens vad som händer. VantagePoint har miljontals dollar och över 25 års forskning och utveckling bakom det, så du kan göra bättre handelsbeslut, behålla din hårda förvärvade kapital och skapa verklig rikedom. Tillbringa bara några minuter Varje kväll och VantagePoint-programvara kommer att ge dig: Exakta prognoser för trendriktningen för varje marknad under en två eller fyra dagarsperiod. Förutsägelser om de kommande dagarna höga och låga varningar om marknaden förväntas göra en topp eller botten under de närmaste 48 timmarna En rad andra prediktiva ledande indikatorer och tekniska verktyg, så att du kan hitta optimala poster och utgångar för att maximera dina vinster Förtroendet att ta rätt affärer vid rätt tidpunkt VantagePoint Software gör mycket noggranna prognoser för tusentals marknader VantagePoint-programvaran kommer att revolutionera hur du handlar aktier. Aldrig tidigare har detaljhandlaren haft så mycket ström tillgänglig i ett sådant lättanvänt, intuitivt paket. VantagePoint gör höga exakta prognoser för aktier i tolv sektorer, inklusive energi, finans, hälso - och sjukvård och teknik i amerikanska aktier och för aktier runt om i världen (Australien, Kanada, Indien och Storbritannien). För att bli framgångsrika handelsterminer i dagens volatila, sammanflätade marknader, behöver VantagePoint-programvara. VantagePoint prognoser trendriktning i förväg med upp till 86 noggrannhet för över 60 futuresmarknader inklusive energi, index (inklusive e-mini SampP 500), metaller och korn för att nämna några. Forexhandlare världen över är beroende av VantagePoint. Denna banbrytande mjukvara använder intermarknadsanalys för att bestämma vilka valutor och andra marknader som har störst inverkan på ett målpar. VantagePoints prognoser är otroliga, med anmärkningsvärd noggrannhet på alla de stora paren som involverar amerikanska dollar och andra korspar. Om du handlar med ETF-er behöver du VantagePoint-programvara. Den innehåller både intermarknadsanalys och trendprognoser för att få en strategisk fördel på denna konkurrenskraftiga globala marknad. VantagePoint för ETF ger otroligt korrekta kortfristiga marknadsprognoser för över 160 ETF, inklusive amerikanska ETF, internationella ETF, kanadensiska ETF, Short Amp Ultrashort ETF, valuta ETF, Commodity ETF och andra.

No comments:

Post a Comment