Sunday 17 December 2017

Forex trading utbildning in johannesburg


God morgon Johan. Jag har varit trading de senaste 2 till 3 veckorna och har just börjat med de riktiga pengar förra veckan. Hittills lyckades Ive behålla min kapital och göra lite vinst på båda kontona (Demo och Real). Jag är säker på att jag snart är stabil och konsekvent att tillämpa dina handelsmetoder mycket bra. Jag hittar inställningsstoppförluster (sl) och tar ibland vinst (tp) linjer väldigt bra snart efter att ha kommit in i en handel. Jag ställer in mina mål och gränser för varje handel och försöker hålla fast vid dem utan att bli för giriga och emotionella. Min enda svaghet för närvarande är att komma in i branschen sent och få redskap sent, men jag är upptagen med att arbeta med det. Än en gång tack så mycket. Ive lekte och jag är nu övertygad om att de metoder du lärde mig är utan tvekan fläck på. Från och med nu kommer jag att fokusera på att växa mitt riktiga pengar konto. Kära herre Johan van As Jag vill tacka dig för den utmärkta träningsbanan du presenterade för mig i december 2011. Jag har kunnat dubbla min kontostørrelse varje månad sedan jag började med handeln för 3 månader sedan. Tack så jättemycket. Jag vill bara uttrycka min hjärtliga tacksamhet för din tid och ansträngning för att skicka kunskapen om trading forex framgångsrikt och med noggrannhet under min träning med dig. För en gång förstår jag varför jag lägger handlar till skillnad från tidigare när jag handlade blint. Och precis som du påpekade, kan jag nu veta vad marknaden kommer att göra med en högre grad av sannolikhet (även om detta fortfarande är föremål för andra faktorer utan mänsklig kontroll). Jag har varit demohandel från 1 november 2011 och har genomfört 38 affärer och 26 har lyckats ut ur dessa affärer. Jag måste erkänna att jag bröt några av reglerna i några av dessa förluster. Gruva och rädsla för att en förlust är huvudorsaken. Jag är övertygad om att med din strategi och hålla sig till reglerna kan jag göra detta till ett professionellt jobb och sluta jobba på jobbet. Jag ska bo i januari 2012 och jag är övertygad nu i mig själv mer än någonsin tidigare. Jag tycker att någon (nybörjare eller professionell) borde ta kursen. det kommer att markera en otrolig vändpunkt i sina liv som det gjorde för mig. Tack och Gud välsigne dig och din familj. Vänligen använd det här som en rekommendation för din träning. Med vänliga hälsningar fann jag verkligen din valutakurser mest informativa och hjälpsamma. Vad du lärde mig utgör nu grunden för min handel. Utan din träning skulle jag aldrig ha kunnat handla med den framgång som jag har haft. Vad mer är det stöd du har gett mig efter kursen: du har alltid tagit dig tid att lyssna eller förklara för mig, när jag började handla på egen hand. Det är mycket värt och gör din kurs överlägsen i värde jämfört med andra kurser som erbjuds, vilket kostar betydligt mer och ger betydligt mindre. Ditt system fungerar verkligen. Vad jag har funnit är att när jag avviker från ditt handelssystem, har jag dåliga resultat. Men så snart jag går tillbaka till det du lärde mig, tycker jag att jag har en mycket större sannolikhet för framgång. Handel är svårt (något du ständigt påminde mig om), men din kurs har gett mig kanten som jag behöver för att lyckas som näringsidkare. Använd gärna detta brev som en rekommendation till andra med tanke på din kurs i FX Masters. Tack än en gång Johan, South Africas ONLY Fundamental Forex Trading Coach Vad är Forex Vem vi är Forex trading coach team består av högkvalificerad och utbildad fundamentalist som har över (9) års Forex trading erfarenhet. Grundare och VD, Reiaan Hobson, har enbart lärt sig och utbildat över 3000 individer som spänner över hela Sydafrika och till och med så långt som Nya Zeeland. Reiaans Coaching-filosofi handlar om att undervisa i takt med dina kunder. Reiaan inleder viktiga lärdomar som han har lärt sig om handel för att se till att handlare uppnår ultimat framgång. Som det första företaget i världen för att få ett registrerat Forex-mynt strävar vi efter att skapa välstånd genom en omfattande 4-dagars ren grundläggande handelskurs. Detta är inte ett Get Rich-snabbprogram. Vår beprövade 96 framgångsperiod beror på att vi bygger en solid kunskapsgrund som gör det möjligt för våra kunder att förstå mätvärden som styr marknadsförändringar genom att tillhandahålla: Interaktiv Forex Coaching Små klasser medger noggrann övervakning. Platform Amp Valuta Styrmätare Omfattande anteckningar Efterklassen snabbmeddelanden handel signaler och mentorskap Vad är Fundamental Trading Vem är Forex Trading CoachOnline Forex Trading Training Här på Complete Trader hittar du 4 omfattande valutakurser för personer som vill börja på Forex trading marknaden. Utbudet av kurser lärs ut av våra kontor i Blouberg, Kapstaden. Med erfarenhet på marknaderna sedan 2003 är jag fullt utrustad med att utbilda olika strategier och tekniker för att ge dig en fullständig förståelse för valutamarknaden. Jag lär mig bara system som jag faktiskt har handlat i mig för att säkerställa att jag ger alla klienter noggranna och tillförlitliga lektioner som de kan ta bort och sätta i bruk själva. En av de största klagomål jag hör är att de flesta andra valutakurser där ute bara undervisar ett system. Här på Complete Trader ger du en bättre förståelse för marknaden så att du kan anpassa eller skapa ett system som kommer att fungera för dig. Här på vår sida hittar du en lista med information om online forex, den grundläggande beskrivningen av vilken Forex Trading är, en detaljerad lista över våra kurser och information om mig. Var ett av de ledande företagen i Kapstaden som erbjuder sådana träningstjänster och är fast beslutna att se till att alla våra kunder lämnar oss nöjda med den utbildning de har fått med. Så vad är fördelarna med Forex trading 8211 Marknaderna är öppna 24 timmar och 5 dagar i veckan. 8211 Hög likviditet som gör det möjligt att konvertera pengar snabbt utan någon prisrabatt. 8211 Du kan öppna ett demokonto gratis för att hjälpa dig att förstå marknaden innan du investerar dina pengar i den. 8211 Du har fullständig kontroll vilket betyder att du kan när som helst gå med eller avsluta marknaden. 8211 Marknaden kan handlas var som helst. Allt du behöver är en dator och internetanslutning. 8211 Ingen handel med två handlare är desamma, så du kan ställa in egna mönster och system som fungerar bäst för dig. Dessa är bara några av fördelarna med valutahandel, men kom ihåg att det är högriskspel. Bara med en fullständig förståelse för hur marknaderna fungerar som vi kan ge, börjar du se resultat. Om du har några frågor om våra kurser eller Forex tveka inte att kontakta oss.

No comments:

Post a Comment